Ga naar content
Italmania site - Ipad

Veelgestelde vragen

Tijdens je reis

Heb je tijdens je verblijf in Italië een probleem of klacht, meld dit dan zo spoedig mogelijk bij de receptie of bij de gastheer- of vrouw van de accommodatie. Op die manier kan ter plaatste naar een passende oplossing worden gezocht.

Heb je dit geprobeerd, maar wordt het probleem of de klacht niet bevredigend opgelost, neem dan contact met ons op. Dit kan via ons telefoonnummer 0031 23 205 4004 of via de e-mail: hallo@italmania.nl

Voor noodgevallen kun je bellen naar ons noodnummer: 0031 23 205 4002, dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar voor echt dringende zaken en noodgevallen.

Let op: Een probleem of klacht, die ter plaatse niet is opgelost, kun je binnen 2 maanden na thuiskomst bij ons melden. Volgens onze VvKR reisvoorwaarden kan het eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten, indien je ter plaatse Italmania niet in de gelegenheid hebt gesteld het probleem te verhelpen.

Er zijn een aantal kosten, die mogelijk ter plaatse dienen te worden voldaan.

  • Toeristenbelasting (indien van toepassing, dat verschilt per gemeente)
  • Parkeren bij sommige accommodaties (indien geboekt).
  • Babybedjes (indien geboekt).
  • Huisdieren (indien geboekt).
  • Borg en/of eindschoonmaak (vaak bij appartementen). Borg dient meestal kan contant voldaan te worden (je krijgt dit bij vertrek weer terug). Wanneer dit van toepassing is, wordt dit altijd van te voren met je gedeeld.
Voor noodgevallen kun je bellen naar ons noodnummer: +31 23 205 4002, dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar voor echt dringende zaken en noodgevallen.
Een moment alstublieft…